ADMIN Re: OTJe modernatechnologia redukovatelnana jednoduchevysvetlenia?Was:Re: Japonsko

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Březen 30 18:07:49 CEST 2011

Stejne kdyby jsou i v pripade ze bysme do toho sli...treba mohl byt PS
ted nadnarodni korporace..
Pokud bychom pracovali jako stejny statni podnik CD tak bych se nicim
chlubit nemohl - pokud vim zisk negeneruji.

A proc jsme to neudelali? Treba ja osobne mam naprosto jine priority nez
litat kolem firmy. Treba proto abych mel cas na svoji rodinu, na vychovu
svych deti, abych s nima mohl po praci se sebrat a jit ucit mladsiho
syna jezdit na kole a cestou si dat piivo jak jsem si dal ted. Stejne
jako abych mel cas se venovat svym konickum a zajmum, ktere si cenim nad
svoji praci.
Ma to stejny duvod i proc neodejdu od CP pokud nebudu nucen, protoze
pracuji v miste kde bydlim, kde to mam rad a je to jedinej
zamestnavatel, kterej me zde v CB dokaze zaplatit, tak abych se mel
dobre ja i moje rodina. Mohu jit delat za x penez jinam, ale za cenu se
me rodina celej tyden neuvidi a to nechci z vyse uvedenych duvodu.

Tim bych nasi debatu uzavrel...

RV