ADMIN Re: OT Je modernatechnologia redukovatelnana jednoduchevysvetlenia?Was: Re: Japonsko

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Březen 30 16:11:50 CEST 2011

> Hmm opravdu tomu nerozumite a nevite nic.
>
> Postservis zacinal v roce 1994 jako naprosta garazova firma - ve dvou
> kanclech - na tiskarnach Videoton (osobne jsem je stehoval do
> 4 patra po
> schodech) - navic dlouho pres odpor vedeni CP. Takze podpora
> ze strany
> rozpoctu CP naprosta nula. Nasledne se postupne kupovaly
> vetsi a vetsi
> tiskarny - jehlicky Manesman, nasledne repasovana Comparexka (prvni
> laser) - rozbeh jako kterakoliv soukroma firma - vetsina veci se
> [...]

Dojemná historka, kdy plánujete vypuštění vlastního raketoplánu ? :-D
Takže s ČP nemáte nic společného, a celý byznys jste si vybudovali vlastní pílí
a na vlastní riziko ;-)
Proč jste si tedy, u všech všudy, nenechali takovou skvělou šanci pro sebe a
misto toho se necháváte 16 let obírat o výsledky své práce a svých nápadů
státním podnikem ?

JF

P.S. Ale musím se taky trochu ohradit - ta historka s tiskárnami za 76MKč nebo
kolik a o jejich následním využití pro zkvalitnění vašeho byznysu nepochází ode
mně, ale od Vás :-D
P.P.S. Přiznávám, že o Postservisu vím jen to, co tu občas utrousíte.