ADMIN Re: OT Je moderna technologia redukovatelnana jednoduchevysvetlenia?Was: Re: Japonsko

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Březen 30 15:16:54 CEST 2011

> Reagoval jsem na nej jen z duvodu vysvetleni naprosto scestnych
> informaci. Nic vic k tomu sdelovat dal nehodlam.
>
> ADMIN

Toto je také zcestná informace ? (připomínám, že jste ji sem postnul vy sám :-)

*********
vyuziti po scitani samozrejme bude velke - poptavka po takovem tisku je
- zakaznici plnobarvu chteji - prevede se na to valna vetsina zakazek
(vypisy, faktury atd) - vyjde to totiz levneji nez tisk na laseru (cerna
plus jednobarevny pritisk) - jen to neni proste na male ksefty (jen
zavedeni papiru je tusim 40m)
*********

Taky by se mi líbilo, kdyby mi státní správa sem tam vypsala zakázku na míru, já
bych si za ni nakoupil výrobní prostředky a ty pak vesele používal v byznysu.
To jen na margo vašeho smělého tvrzení, že Postservis by byl ziskový i jako
samostatná soukromá firma. Pokud byste chtěl oponovat, tak prosím načrtněte
představu, jak mimo fungující struktury státního podniku Česká pošta vybudujete
firmu jako Postservis. Zajímavé by bylo třeba to, jak byste zajistil financování
rozběhu firmy, logistiku produkce a tak podobně.
Neberte to osobně, ale argumentovat tím, že se do toho dneska po jistém uvolnění
monopolu na poštovní služby může pustit kdokoli, je poněkud slaboduché. Stejně
dobře můžete říct, že si kdokoli může v Praze zavést živnost na dodávku vody. Je
to možná pravda (neznám příslušné zákony a protože ve vodovodech nedělám,
nehodlám to zjišťovat), ale je prakticky jisté, že by to ekonomicky nezvládl.
Infrastrukturu si Česká pošta vybudovala díky tuhému monopolu, takže
argumentovat teď volným trhem mi přijde trochu pokrytecké.

JF