OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduchevysvetlenia?Was:Re: Japonsko

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Březen 30 14:18:26 CEST 2011

To by bylo sice zajimavé, ale to co by se IMHO mělo hlavně udělat je
Českou Poštu co nejrychleji privatizovat. Německem také nebloudí davy
zmatených stařenek kterým privatizovaná Deutsche Post zrušila pobočky,
tak není třeba se toho obávat ani u nás :-)

Ales Prochaska