OT: Japonsko

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Březen 30 13:46:35 CEST 2011

Jestli není článek
http://zpravy.idnes.cz/hrdinove-z-fukusimy-spi-na-olovenych-matracich-a-myji-se-vlhkymi-rucniky-1qn-/zahranicni.asp?c=A110330_105730_zahranicni_ipl
vymyšlený od a do zet tak tam zjevně cosi nefunguje jak má. Evropou
zmlsaný člověk by čekal, že třeba armáda těm lidem co pracují na
likvidaci havárie aspoň ihned dodá "atombordely", kádéčka a pitnou
vodu, když už nemůže poskytnout třeba dálkově řízenou ženijní techniku
kterou má ve výzbroji i naše armáda... Ty jejich improvizované
protiradiační igelitové pytlíky přes boty nevypadají moc profi. To
bych se uměl lépe obléknout jen z toho co najdu doma :-(

Ales Prochaska