OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduchevysvetlenia?Was: Re: Japonsko

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Březen 30 13:36:51 CEST 2011

A aby nemuselo docházet k takovým různým dohadům, je načase, aby se stát
všech provozovaných a poloprovozovaných firem a podniků zbavil. Jednak
tím získá peníze na své záměry, které, pokud budou tak tvrdě financovány
z daní poškodí celou ČR a druhak, situace bude pro daňové poplatníky
podstatně průhlednější, žádné nepřehledné přesuny financí v rámci jedné
organizace.
S pozdravem,
		Miloš Dašek