OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduchevysvetlenia?Was:Re: Japonsko

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Březen 30 12:26:20 CEST 2011

me by jenom zajimalo, kolik z tech 300-700mil zisku, delaji zase jen platby ze statniho sektoru a kolik ze soukromeho ?
to neni rejpaci otazka, jen abych si udelal prehled ...
dekuji.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Wednesday, March 30, 2011 12:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduchevysvetlenia?Was:Re: Japonsko

Dne 30.3.2011 11:45, Stanislav Šmejkal napsal(a):
> My si porad nerozumime. Vy jste i podle svych slov ve statnim sektoru,
> vsechny penize, ktere dostanete, jsou vydaji statniho sektoru a
> vsechny

vy jste srandista... nemate ani poneti jak funguje ucetnictvi ve statnim podniku

> dane, ktere odvedete, jsou zase prijmy statniho sektoru. Tudiz z
> pohledu
> statni|soukromy nula od nuly pojde. Muzeme tu dlouze diskutovat o tom,
> jestli je posta statni sektor, ale pokud nekde vlastni stat 100%,
> primo organizaci ridi, jde podle me uvahy o statni sektor.

> A co jsou prijmy Ceske posty?
> 1. Prijmy postovneho z beznych dopisu - tam mate monopol statem
> zaruceny
pouze na obycejne dopisy do 50g a zasilky do 18Kc - na nic jineho a jen do konce roku - cokoliv jineho muze dorucovat konkurence - zjistete si jaka je struktura zasilek a zjistite ze ten monopol je uz naprosto nepodstatny

> 2. Prijmy z dorucovani baliku - tam si muzeme a taky casto vybirame
> konkurenci
jak je libo

> 3. Prijmy z verejnych tunelu typu datove schranky, czechpoint nebo
> scitani
zjistete si kdo vsechno za datovyma schrankama stoji - CP tomu dela jen krovi, protoze nikdo jinej to z pohledu statu nema jak zastitit

> 4. Prijmy z vlastni obchodni cinnosti typu postservis, kterou dotuje
> provozne bod 1 a investicne bod 3.
Pisete o cem nemate ani poneti - Postservis je cca 120 lidi, kteri generuji zisk (PISU ZISK) v radech desitek milionu rocne - naopak dotujeme ostatni ztratovou cinnost CP I tak CP jako celek od roku 89 nebyla nikdy ve ztrate - zisk CP se pohybuje mezi 300-700 miliony Kc rocne - tak co to placate o tom, ze vyplatu mi plati ze statniho rozpoctu!!! Posta z toho co vydela zaplati veskere sve naklady (vcetne vyplat) a na konci roku odvede 600 MKc do toho vaseho statniho rozpoctu, ze ktereho se pak bude likvidovat skladka, kterou sem naveze soukromnik kamionem z Nemecka a nasledne zkrachuje

> Protoze jedna z nejdulezitejsich uloh statu (po vybirani dani) je
> zajisteni bezpecnosti. Pokud bezpecnost nedokaze zajistit soukromnik,
> ma stat pravomoci a povinnost vyridit to za nej za jeho penize. A o to
> prave jde. Stat znarodni nejvetsi energetickou firmu v Asii a za jeji
> prachy uklidi jeji binec. A od toho tu ten stat mame. Ne od toho, aby
> podnikal, jako to prostrednictvim statnich a polostatnich firem dela,
> ale aby trhy reguloval a v pripade prusvihu zasahl.
Aha tak ja budu podnikat a v okamziku kdy nastane pruser tak to zacaluje stat z penez ktere byly urcene na neco jineho - treba opravu silnic. Bomba.

RV