Re: OT:mikročerpadlo na vodu

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Březen 30 10:38:14 CEST 2011

 30.3.2011, 10:20:47

IMHO, jde spise o to, jak moc si chce clovek pohrat.
Standadizovana kapka ma objem 0,033ml. Pri 1 kapce za minutu, coz by
snad vcelkam mohlo stacit, vydrzi bezna 2l PETka bezobsluzne vice nez
40 dnu !! Cena a spolehlivost bezkonkurencni, a jeste je celkem jiste,
ze to nikdo neukradne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz