Dotaz / venovani sbirky IC

Tomáš Dresler dresler na hw.cz
Úterý Březen 29 23:10:31 CEST 2011

Omlouvam se za soukromy vzkaz, ale napřímo to nefunguje :-)

Gatilo, psal jsem ti e-mail, který mozna nedosel... Zítra budu v Brne, mam
vzit tu krabici se soucastkami?

Tomas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Dresler
Sent: Thursday, February 24, 2011 7:18 PM
To: 'HW-news'
Subject: Dotaz / venovani sbirky IC

"Trochu" (po 15 letech) uklizim a nasel jsem spoustu vzorku AD prevodniku,
mericu energie, rychlych operacnich zesilovacu, nejake logaritmicke
zalezitosti apod. od ADI (posilali vzorky, kdyz jsem byl maly).

Vsechno to je SMD smeti tak po jednom, dvou kusech, ale jsou tam I
specialitky (AD9854ASQ, -AST, ADE7759 apod., nejake ADuC814, ADuC824).

Nez to vyhodim, nechce si tu krabici nekdo z vas prebrat?

Tomas

PS. Dal tu mam hromadu PC sroubku, nejake pristrojove knofliky, VF konektory
atd., sadu odporu z KOMPO (pamatuje nekdo?) Venuju za odvoz.
PPS. Taky jste zjistili, ze kdyz neni vyrobena DPS a udelana krabice, nema
cenu kupovat pytliky se soucastkami "na sklad"?