RE: Nepatecni HiEnd Audio okenko

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Březen 29 15:16:04 CEST 2011

Vsak proto hovorim o nezakryvanem kopirovani vcetne odkazu na puvodni znacku, ktera dela image a vyvoj.
Kdyz LG muze na sve TV psat , zvuk ladil Mark Levinson a pritom to z fyzikalni podstaty hraje tak jak hraje, tedy blbe.
Tak tady by cinan mohl psat designet by xyz , identical construction by xyz from UK.
Ja bych si takovou stavebnici do 200 250$ koupil, hraje to fakt dobre, mozna to je proudovou zpetnou vazbou nebo cim, ale zvuk musim pochvalit. Nicmene za ty prachy za ktere se to tu prodava ani nahodou.

Jirka

>Neni problem vyrobit, ale prodat. A kdo by kupoval cinskej HighEnd.
Ostatne, ono oznaceni HighEnd puvodne oznacovalo horni konec cenoveho
spektra, nikoliv zvukovych parametru. Takze cinan ca 150$ nikdynebude
HighEnd, i kdyby hral 50x lepe nez flasky v mramoru a buvoli kuzi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz