Nepatecni HiEnd Audio okenko

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Březen 29 14:49:36 CEST 2011

Protoze by to bylo tak laciny, ze by to nikdo nechtel. Videl jste reklamu na
Dacii Duster ("i ma kabelka stoji vic")? O tom to bohuzel je.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: <j.Krajinka na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 29, 2011 2:39 PM
Subject: Nepatecni HiEnd Audio okenko

Dostal se mi do rukou zesilovac ze spodniho konce Audi HiEndu presneji tento
kousek
http://www.audia.it/products.php?codpro=8, cena v CR 55.000,-
Netopiri ucha ze sterea videa z nej meli ograzmus.
Pri pitve jsem ke svemu prekvapeni zjisitl, ze koncove tranzistory nejsou
vyrobeny z popelu obesence smichneho s mandragorou a kapkou kralovske krve,
ale jde o zcela normalni MJL 3281A a MJL 1302A , po jednom kusu v kazdem
monobloku cena cca 100Kc /ks. Z dalsich soucastek stoji z hlediska ceny za
zminku snad jen toroid 400VA, velky chladic a C s celkovymi 72 mF nebo
motorovy alps potenciometr. , jinak jde o korunove polozky.
Napada me, proc soudruzi cinani nedelaji kopie nebo stavebnice, vzdyt na tom
musi byt naprosto silene marze?

http://www.hifinazory.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=3452
http://www.6moons.com/audioreviews/audiaflight2/integrated_3.html

Jirka