Re: OT:mikročerpadlo na vodu

Úterý Březen 29 09:39:05 CEST 2011

To co hledate se jmenuje davkovaci cerpadlo, delaji se i pro takto
mala mnozstvi, ale jednak jsou relativne draha, druhal, kdyz to pojede
porad tak to moc nevydrzi.
Zvazte nejakou alespon 50-200ml nadrzku z kere by to kapalo samospadem
a ta se doplnovala.

Pak nebude problem pouzit neco jako
http://cgi.ebay.com/Mini-Water-Fountain-Pump-CPU-RV-CO2-Lasers-/270713845085?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f07cd755d
pripadne prihnout toto a mate to i stim solarem
http://cgi.ebay.com/Solar-Power-Fountain-Pool-Water-Pump-Garden-Plants-/220761552713?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item336669f749

Martin