Nakup DMM v UK

Sudovec sudovec na seznam.cz
Úterý Březen 29 08:45:44 CEST 2011

Pokud se nepletu, tak toto řeší zákony na ochranu hospodářské soutěže na
evropské úrovni - každá firma MUSÍ reagovat na poptávku a objednávku.
Může vám nabídnout že existuje lokální distributor ve vašem regionu, ale
nesmí odmítnout dodání s odkazem na existenci lokálního distributora.

Plus asi milión dalších věcí.

Já bych se jim do UK ozval s tím že mi jimi doporučený regionální
distributor nevyhovuje a že chci koupit přímo od nich. Pokud ani to
nepomůže, upozornit je na evropské "competition law".

Druhá možnost je říci regionálnímu distributorovi v čem vidíte v jejich
nabídce problém a dát mu možnost aby se "lépe vycenil".

S.