Nakup DMM v UK

Úterý Březen 29 08:22:33 CEST 2011

2011/3/29 Caloud Zdenek <zdenek na comap.cz>:
> Zdravim,
>
> chci se zeptat, zda někdo neresil nakup DMM z ciziny. Chceme koupit 12 stolnich meraku a zdejsi "distributor" nam nabizi zlodejskou cenu cca 22k. A to jako vyhodnou po sleve. Pritom na oficialnich UK strankach vyrobce si ho muzu koupit jeste o vice nez 5k lacineji nez pres nej. Bohuzel kdyz chci quote, tak to spadne znovu k nam a ditributor mi znovu s usmevem zopakuje nabidku. Hledam cestu, jak to nakoupit tam a dostat sem. Poradi nekdo?

No a co je to za měřáky / výrobce? Nezbývá než pátrat kde ještě se to
dá koupit, případně nenechat se odbýt a kontaktovat přímo tu UK
pobočku.

Pro srovnání, kolega teď sháněl nějaký snímače momentu (firmu nebudu
jmenovat), v USA na e-shopu to maj samozřejmě za podstatně nižší cenu
než mu to nabíd obchodník v ČR, tak pátral dál a našel lepší cenu i ve
Švýcarsku nebo v Německu. Tak už začal vážně uvažovat, že to koupí v
USA, pak si zas uvědomil, že clo a DPH a ještě dodací doba, takže spíš
připadalo v úvahu to Švýcarsko, ale nakonec se dohod s tím českým
obchodníkem, nebylo to zrovna za pár korun a když viděl, že za ty
prachy kšeft neudělá, tak se najednou dostal skoro na tu cenu z USA
;-)

Pavel Kadečka