[OT:] Poster print driver

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Březen 28 22:25:34 CEST 2011

Zdravim,

hledam nejake reseni, ktere bys mi umoznilo tisknout velke obrazky na male
tiskarne, tedy dejme tomu format A0 rozlozeny do hromady A4. Nechci to resit
pro konkretni aplikaci (vim, ze to jde treba v Acrobatu pro pdf nebo v
Photoshopu pro obrazky), spis by mne zajimala nejaka obecna virtuakni
tiskarna, nemate nekdo tip?

Googluju a moc se nedari, resp. opakuji se mi tam celkem asi ctyri placene
aplikace, pro zacatek se ale snazim koukat po freewaru. Samozrejme vim, ze
to primo umi i nektere tiskove drivery, ten muj k HP 5N mezi ne ovsem
nepatri.

Diky za kazdy rozumny tip.

Pavel Kutina