vymena senzoru - odstraneni epoxidu

Pondělí Březen 28 21:34:58 CEST 2011

Ani ne. Epoxid, je obecne cyklicky ether, pokud obsahuje nezreagovane
casti vznikne epoxidova pryskyrice, pokud je nechame zpolymerovat
muzeme ziskat az treba polyethylenglykol.
Podle molarni hmotnosti konkretniho polymeru ma pak dana latka nejaky
bod tani, vetsinou velmi vysoky, ale u nekterych hmot, muze byt pri
300C dosazeno jiste plasticity.

Martin