Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Pondělí Březen 28 20:17:43 CEST 2011

> Muzete si to nechat vyclit jinde? ANO/NE?

> muzete odpovedet? jinak se namame o cem bavit

Ano. Muze nekdo prosim odpovedet? Ja to opravdu nechapu. Podle
nekterych mistnich prispevku z nedavne praxe to posta prohnala tim
svym postupem nejak automaticky. Jak udelam to aby mi to posta jen
predala a ja si to na celnici vyresim sam. Nejde mi ani tak o to ze
bych to tak chtel delat, chtel bych vedet zda je to mozne. Zatim mi to
z protichudnych prispevku neni jasne. Jde to?

Diky, ve svete proclivani tapajici, Lukas Burda