DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 28 13:53:14 CEST 2011

Prosim?

Jednak posta v tomhle pripade nema zadnou vyhradu - pohybujeme se v
naprosto volnem trhu - mate moznost si to nechat vyclit jinde. Takze
nechapu proc by cena nemela byt trzni!!

A kdyz uz jsme u toho...kdo myslite, ze stanovuje ty poplatky u s.p.? CP
muze dat maximalne podnet, ze na nejake sluzbe trati a navrhnout cenu.
Cenu ovsem schvaluje stat - nevim zda vnitro, nebo finance nebo nejaky
regulator (CTU), ale rozhodne se CP nemuze rozhodnout, ze od pristiho
tydne bude dopis za 30Kc. Bezne se stava a stalo, ze nam zvyseni cen
zamitnou.

Takze si rozmyslete co pisete...a vynechte ty zmetky!!!

Radek Vicek