DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Březen 28 13:02:05 CEST 2011

Napsal jsem chybne clo, vim ze je vetsinou nulove, ale o vyber DPH ze
zbozi ze zahranici se celnici taky staraji. A pokud je moznost neco
obejit, tak proste nekteri budou hledat cesty jak to obejit. Stat se pak
snazi DPH vybrat a vynaklada na to takove prostedky, ze je otazka, zda
se mu to vyplati.
Pak bychom se dostali k podstate, jestli stat ma vybirat DPH (coz je
oblibene hlavne v Evrope) nebo treba dan z obratu, ktera tu misto DPH
bylo do roku 1993.
V jinem mailu jsem uz psal, ze by mi bylo jedno, pokud by se DPH
vybirala od ceny 0, tedy ze vseho.

Martin Hanek