Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Březen 28 12:39:10 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 28.3.2011 od Kamil Rezac:

> Ano, jenze postovne je sluzba, kterou jsem si vybral a za kterou
> dostanu nejakou protihodnotu (zbozi ke me doputuje). Tuhle sluzbu mi
> nekdo vnutil a v jejim dusledku prijdu o dalsi penize. Takze ja
> prece jen citim nejaky rozdil...

Tohle je služba jako každá jiná. Dovážíš zboží z třetí země, musí
projít celním řízením, platíš si službu celní deklarace, kterou pro
tebe pošta zajistí u celní agentury. Jde jen o to, že prostě tuhle
částku nemá pošta zahrnutou v ceně přepravy, zatímco mnozí konkurenti
na trhu ano. Nic víc, nic méně.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601