DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Březen 28 12:28:49 CEST 2011

Když se tu probírají toty daně, dovolím si jen opravdu na okraj zmínit
reformu podnikatelských daní. Média pořád omílají jak je to dobré/špatné
opatření,ale nikde jsem zatím vůbec nečetl nějaký komentář ke
skutečnosti, že peníze odváděné zaměstnavatelem za zaměstnance se už
nebudou jmenovat Pojištění, ale Daň z úhrnu mezd. I když je jasné, že se
ty peníze využívaly na všechno možné jde, dle mého názoru, o klíčový
moment tohoto kusu vládní reformy.
S pozdravem,
		Miloš Dašek