Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Březen 28 12:17:20 CEST 2011

Mozna by nebylo od veci zamyslet se nad zkratkou DPH. Jakou pridanou hodnotu
kde vidite, aby z ni bylo mozne platit dan? Nejlepsi je placeni dane z
poplatku - mozna by nebylo spatne zavest placeni DPH z dani, to by se to
teprve rejzovalo :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 28, 2011 12:09 PM
Subject: Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Jake clo? O cem to pisete? Snizil se limit na DPH!!!

Sice se mi to take nelibi, ale na druhou stranu nechapu z jakeho duvodu
byste ze zbozi mimo EU nemel platit DPH?

Jinak pokud se to bude ocuravat tak to dopadne tak ze to vymeri z ceny
obvykle - celnici na to maji/meli pomerne obsahle tabulky.

Radek Vicek