DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Březen 28 11:54:29 CEST 2011

U prikladu s autem to asi nejde, jak by to ten obchodnik v CR vyuctoval,
ze auto koupil za 200 tis, me jej podle faktury prodal za 20 tisic a ja
mu dal hotove 260 tisic? U cinana je to jine, ale psal jsem ze to tak
bezne delaji.
Na druhou stranu pokud chci podvadet, tak to tomu cinanovi zaplatim na
2x a stejne nikdo nic nepozna, na celnici poslu castku malou.

Martin Hanek