DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 28 11:48:54 CEST 2011

Ne. Prodejci zaplatite jeho cenu. Jen vam vystavi doklad na cenu nizsi.
Co je bezna praxe pri nakupech z inetu - bezne je to primo ficura v
eshopech kde si muzete vybrat kolik chcete uvest na fakturu cenu.

Protoze se to vi tak je vyzadovan doklad o zaplaceni - treba vypisem z
uctu nebo platebniho systemu.

Radek Vicek