Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Březen 28 11:48:46 CEST 2011

 28.3.2011, 11:44:07

Faktura je doklad. A doklad ma odpovidat skutecnosti. Alespon v tom
pravnim state. Takze kdyz koupite od cinana digitalni osciloskop, na
fakture budete mit 10 US$ a zaplatite cinanovy 10 US$ je to OK. Pokud
ale zaplatite nejakou jinou castku nez je uvedeno na fakture, uz je to
spatne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz