DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 28 11:15:05 CEST 2011

No jo no.. Tohle ale je bordel. Zasilka by mela jit do celniho rizeni az
v okamziku kdy se zjisti, ze nesplnuje limit pro zasilky nepatrne
hodnoty. Pokud dolozite ze je v limitu tak by to meli vyndat ze skladu a
propustit bez celniho rizeni. Nechapu proc by uctovali poplatek za
podani deklarace kdyz ji nedelali.

Na fakturu zapomente tam cinan napise co budete chtit.

Radek Vicek