DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Březen 28 10:06:38 CEST 2011

Pokud vím vlády, a nejen ty, se skládají z úředníků
vítězných(koaličních) politických uskupení a stran. Vlády vždy navrhují
jen to, co jim může v parlamentu projít a opírají se vždy o to, jakou
mají pozici(většinu). Ale možná je všechno jinak a vidím to úplně blbě.
P. Sembol psal, viz níže, že za to může Brusel a že ČR je v tom nevinně,
což si asi myslí spousta lidí.
S pozdravem,
		Miloš Dašek