Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Pondělí Březen 28 09:52:55 CEST 2011

Nerikejte, koukam, Moskva se nahradila Bruselem a zapadonemecti
imperialiste , teroristy Usamy Bin Ladina, jinak vse pri starem,  za
vsechno vzdycky muze nekdo jiny jen ne nase domaci urednicka pakaz.
Zkuste dohledat stanovisko evropskeho parlamentu k dane problematice a
jak hlasovali nasi "zastupci" 11.brezen 2009,
pak mrknete na smernici 2009/132/ES a co z ni vypliva.

Martin