DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 28 09:11:27 CEST 2011

Ale tady nejde o to kde delam. Vsichni kricite ze posta nema konkurenci.
Tady si muzete svobodne vybrat mezi statem (CP) a soukromou firmou.
Zavolejte si na nejakou celni agenturu a zjistete si ceny.

Tech 500-650Kc zaplatite jen za to vystaveni JCD bez ohledu na cenu
zbozi. Pak jeste platite za kazdou proclivanou polozku byvalo to cca
50Kc - pokud tedy budete mi tri druhy zbozi na fakture tak si k tomu
pripoctete jeste 150Kc.

To ze je nutne vybec nejake DPH nebo clo si nevymyslela CP.

Radek Vicek