DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Březen 27 22:47:10 CEST 2011

Ne, jen Vas bude prepravka telefonicky (pokud neni tel, tak dopisem do 1
dne) kontaktovat at dolozite spoustu papiru, zde je rozdil zda jste
firma ci soukromnik.
Dale dolozite fakturu a popis co to je.
Oni to spocitaji, poslou balik s doplatkem za  celni rizeni + DPH.
GIFT neprojde, ale muze na par soucastkek, napsat cenu 20 USD ;-) i kdyz
pujde o drahou vec, celnik to nepozna.
Castka je jen za hmotne zbozi, pokud napise  freight cost 100USD
nezahrnuje se.

LK