ChraTeKo :-)

Neděle Březen 27 14:25:58 CEST 2011

Uplne nejjednodusi je asi termistor z PC zdroje. Pokud triakova
regulace tak uz rovnou se stmivacem, pomaly rozjezt + stmivac,
na to staci  PIC 10F v Sot23 + 2x 10M odpor na snimani 0 + triak +
trimr nebo tlacitko na stmivani.
Problem je ze musite spachat zdroj pro ten PIC a to je minimalne
stazeci R,C,  + dioda + zenerka + C.

Martin