ChraTeKo :-)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Březen 27 14:09:10 CEST 2011

Pokud vim, nekdo tu doporucovat reseni jeste o rad jednodussi - do patice
termistor.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 27, 2011 1:57 PM
Subject: ChraTeKo :-)

... neboli Chránič Tepelných Koulí ...

Vzhledem k tomu, že tepelné koule se stávají vzácným zbožím a jejich tržní i
historická hodnota exponenciálně roste, napadlo mě dnes při jejich nákupu,
že by se možná vyplatil nějaký malý bastl s jedním triakem, pár odpory a
koďany, který by byl schopen způsobit pomalý (řekněme půlvteřinový) nájezd
výkonu tepelné koule tak, aby nedostávala proudový šok při studeném vláknu.
Nebo pokud by tohle mělo být příliš složité, tak jsem si říkal, že by pomohl
i triak se spínáním v nule.

Nevymýšlel už někdo z Vás něco takového? Chtělo by to samozřejmě hodně
miniaturizovat, aby se to vešlo buďto do krabice pod běžný vypínač nebo do
kloboučku nad lustrem.

Pěkný zbytek neděle všem

Jakub Šerých