Japonsko

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Březen 26 22:24:07 CET 2011

 26.3.2011, 22:16:01

Ono je dosti obtizne, rozlisit co je pravda, co nepravda zpusobena
prekladem a neodbornosti prekladatelu a co vylozena a umyslna lez.
Napr. dnes hlavni zpravy na CT. Moderator uvadel reportaz slovy
"radiace nekolik tisickrat prekracuje povolene limity" a ve vlastni
reportazi, preklad japonskeho tiskoveho mluvciho "radiace nekolik
tisickrat prekracuje obvykle hodnoty". Rozdil nekolik radu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz