Japonsko

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Sobota Březen 26 21:51:26 CET 2011

Dne 26.3.2011 21:34, Jiri Foldyna napsal(a):

> Nenapadlo mě, že byste o tom nemusel vědět, tak jsem to nezmiňoval. Ale
> přece jen pro jistotu - japonská NISA (Nuclear and Industrial Safety Agency)
> vydává několikrát denně tiskové zprávy, které celkem podrobně informují o
> událostech a stavu na JE zasažených zemětřesením.

Dekuji, kouknu az bude cas, kazdopadne me dnes ve zpravodajstvi zaujala
takova hlaska z nejake konference - nevim detaily, ale vyznelo to jako
ze by majitel tech elektraren mel poskytovat uradu PRAVDIVE informace...
Asi taky neco prakvapive tece do more podle poslednich zprav... Ja
proste neverim zadnym dokumentum a snazim se sberem informaci z ruznych
zdroju vytvorit vlastni nazor.
Aby bylo jasno, nemam nic proti jaderne energetice, ani se toho nebojim,
jen vidim, jak to na vyssich urovnich rizeni ve spolecnostech chodi...