Japonsko

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Sobota Březen 26 21:34:45 CET 2011

> Behalf Of Jaroslav Buchta
>
> Ano, konecne alespon kuse rozumne informace... Jsem zvedavy,
> jestli bude
> vse v dohledne dobe podrobne popsano a zverejneno.

Nenapadlo mě, že byste o tom nemusel vědět, tak jsem to nezmiňoval. Ale
přece jen pro jistotu - japonská NISA (Nuclear and Industrial Safety Agency)
vydává několikrát denně tiskové zprávy, které celkem podrobně informují o
událostech a stavu na JE zasažených zemětřesením.

Pokud máte zájem o informace od pramene, jsou k nalezení na
http://www.nisa.meti.go.jp/english/press/index.html

(toto je např. dnešní zpráva:)
http://www.nisa.meti.go.jp/english/files/en20110326-3-1.pdf

Má to ale chybku - někomu to nemusí připadat příliš čtivé, a k senzacím to
má daleko. Zas na druhou stranu, nevím kde jinde by se daly hledat
věrohodnější informace. Zpravodajské souhrny a vyhodnocení SUJB myslím
vycházejí z téhož zdroje.

JF