Japonsko

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Březen 26 09:25:39 CET 2011

> Rekl bych, ze tim mysli nejake specificke boty (protiradiacni
> gumovky?). Co si matne pamatuju, tak boots se v obecnem vyznamu
> nepouziva
> KR

Myslim ze chodili v teniskach, do tech jim nasakla voda a popalil je nejaky
alfa-zaric v te vode - coz by se jim v gumakach nestalo, protoze tam by
samotna bota zareni odstinila.

Ale je to jenom spekulace - tak bych nerad prispival do te hromady bludu co
se siri
Uz jsem v autobuse slysel oblibene (a ocekavane) "jak priletel mrak z
japonska tak ne rozbolely zada a jeste mi vyprodali klobasy ve sleve .... "

Zdravi Petr Kubac