OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Miroslav Kalina miroslav.kalina na styrax.cz
Pátek Březen 25 13:06:14 CET 2011

Já jsem si ji koupil na Aukru (novou) a měl jsem ji ještě ten den, a za cenu
lehce přes 3k.
M.Kalina

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Friday, March 25, 2011 1:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Jojo objednano 23.3. v 17h jejich casu. 24.3. to zacali zpracovavat a
dnes rano v 5h to priletelo do Kolina (DE) a v 6:30 to bylo v Praze. V
9h mi volal z auta sofer ze mi to za pul hodiny priveze.

Radek Vicek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5984 (20110325)

http://www.eset.cz