Japonsko

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Březen 25 10:43:01 CET 2011

Jakou má taková směsice protichůdných vyjádření, názorů a neporovnaných
údajů informační hodnotu to opravdu netuším. Pokud ale kdy na světě byla
důvěryhodná zpravodajská organizace, tak to už o žádné dávno neplatí.
Ten důvod odkryl R.Murdoch i když to asi odkrývat tak docela nechtěl.
Noviny už nikdy nebudou tam, kde by si je přáli mít tiskoví magnáti a
všichni okolo.
S pozdravem,
		Miloš Dašek