OT: zmeskane hovory na nokii 6303i

Jozo svk421 na zoznam.sk
Pátek Březen 25 09:56:36 CET 2011

Ospravedlnujem sa vopred, ale uz ma ten telefon neskutocne serie. Mal
som pripomienku rano na 6:15. Zvonila ked som nebol v pri telefone a
nasiel som si ju az teraz, ked som isiel volat. Medzi tym cely cas
cierny displej, ziadne blikanie, ziadne opakovanie. Rovnake je to so
zmeskanymi hovormi. Vtedy sice blika led na klavesnici, ale asi tak
minutu, potom nic. Ten co to programoval musi byt vadny, alebo mal
prikaz robit to tak schvalne. Pritom podla mna identicky telefon 6303
(bez toho i na konci), ktory ma moja polovicka, funguje uplne normalne.
Lenze tento ma novsiu generaciu sw...

Takze moja otazka: som iba mantavy a staci nieco nastavit, aby to
upozornovalo trvalo, alebo to naozaj nejde? (fw som daval do telefonu
posledny existujuci, cca  v decembri, ked mi ho dali v robote)

j.