OT ... este jeden taky flashoidny "casopis"

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Pátek Březen 25 09:39:16 CET 2011

 Me by to taky zajimalo. Vytvoril jsem anketu, tak pokud se k tomu chce nekdo vyjadrit, tak muzete. Je mozne hlasovat pro vic moznosti, myslim, ze to tak je korektnejsi.
Objektivni to stejne nebude, ale tak uvidime, jak zdrzujici vysledky budou.
(Predem vim, ze nektere z uvedenych moznosti jsou pro EEM nerealne, ale chtel jsem to udelatspis obecne nez zamerene na jeden casopis, snad se povedlo).

http://blueboard.cz/hlasovat-k70w

Tosa