OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduchevysvetlenia? Was: Re: Japonsko

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 25 08:46:16 CET 2011

No ja mam predevsim problem s tim, ze to provozuje normalni firma - tedy
garance toho, ze se udela vse jak ma a melo je pochybna (bude to drahe)
- managment sbali kufry a odjede na druhou stranu zemekoule a vy se tady
s tim ...

Radek Vicek