OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduche vysvetlenia?Was: Re: Japonsko

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 25 02:07:29 CET 2011

 25.3.2011, 1:59:06

Fukusima I se zacala stavet cca v polovine 60-tych let. Projekcni
prace tedy musely zacit nekdy na prelomu 50/60. V te dobe byly
financni moznosti Japonska i hodnota lidskeho zivota znacne jinde nez
dnes.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz