Re: jaký 10´ notebook?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 25 00:08:17 CET 2011

 24.3.2011, 23:59:35

Ja pred vanocemi koupil Asus EEE PC1001PX za 6000 Kc.
Po tech par mesicich, mam dve vyhrady.
Vetsi vyhrada se tyka klaves "sipka dolu","sipka nahoru",
ktere jsou jen polovicni. A protoze ten NB pouzivam hodne
jako ctecku, tak zrovna tyhle dve pouzivam hodne a neni to
zrovna pohodlne.
Mensi(zatim) vyhrada se tyka konstrukce. Vypada to jako by vyroba NB
zacinala tim, ze ve fabrice na pas polozi HD a pak kolem nej
poskladaji zbytek NB. Pripadna vymena HD je pak skoro kompletni
rozborkou vyrobku.
Ale jinak si zatim nestezuji.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz