OT Je moderna technologia redukovatelnanajednoduche vysvetlenia?Was: Re: Japonsko

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Březen 24 23:46:36 CET 2011

Jj, tohle bych podepsal :-) Spouste blbosti by se predeslo, kdyby lidi
vic cestovali a vic si vsimali :-) Nebo se dokonce behem studii nekam
nacpali na staz :-)

Ales Prochaska