UV zářivky pro mazačky EPROM

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Březen 24 22:50:15 CET 2011

Ne, ne, pozor. Už si to přesně nepamatuju, ale bylo nutné vyřadit
zapalovací obvod, což byly tuším nějaké dva malé kondy(nebo jeden :-)).
Dále mám dojem, že se na výkonnějších předřadnících daly provozovat ty
DZ11 dvě, na každé větvi jedna. Jinak jen jedna větev a jedna DZ11.
S pozdravem,
		Miloš Dašek