OT Je moderna technologia redukovatelna najednoduche vysvetlenia?Was: Re: Japonsko

Čtvrtek Březen 24 22:05:00 CET 2011

Spis realista. Polozte si otazku Cuī bonō?
Zajimava vec, kdyz porovnate seznamy nejbohatsich lidi v nemecku a u
nas, se seznamy nejvetsich prijemcu dotaci a nejvetsich zpracovatelu
biopaliv budete vice nez prekvapen.
Vubec nejvetsim prijemcem dotaci v CR je Babis a jeho Agrofert, tern
samy pan, krery stedre dotuje politiky a je nejvetsim zpracovatelem v
oblasti zpracovani toho zluteho svinstva.
Podobne to je u FV a vetrniku.

Jinak receno mate zde skupinu , ktera na FV a vetrnicih obrovsky
bohatne, pak tu mate par idealistickych blbcu bez informaci, kteri vec
tlaci, protoze netusi o jake jde zverstvo a pak tu mate stado ovci,
kterym lze pomerne snadno rici je to zelene a tim dobre.

U chybejici elektriny nic takoveho neni a jihoceske matky jsou v mensine.

Martin

2011/3/24 Hfmcons <hfmcons na gmail.com>:
> Vy jste tedy obdivuhodný optimista zvlášť po FV a Ethanolových kalamitách,
> které ještě ani zdaleka neřekly poslední slovo. No ale můžeme se modlit, že
> máte pravdu.
> S pozdravem,
>                Miloš Dašek

>>> vsech. Lidi tam na miste velmi silne, protoze na tom, jak budou
>>> akci. Ale jen v Nemecku diky tomu pravdepodobne odepisou (odstavi)

>>> odborniku (kteri svym postupem jejich zivot mohou vyrazne ovlivnit)