OT Je moderna technologia redukovatelna najednoduche vysvetlenia?Was: Re: Japonsko

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Březen 24 21:41:25 CET 2011

Vy jste tedy obdivuhodný optimista zvlášť po FV a Ethanolových
kalamitách, které ještě ani zdaleka neřekly poslední slovo. No ale
můžeme se modlit, že máte pravdu.
S pozdravem,
		Miloš Dašek