OT ... este jeden taky flashoidny "casopis"

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Čtvrtek Březen 24 17:50:41 CET 2011

 Dobry den,

u Reichelta www.reichelt.de si pridu na svoje hadam vsetci. Ponuka totiz:

1. WEB-Shop, s moznostou hladania a (comu ja davam velke plus plus) s moznostou "Artikel pro Seite=alle" (Množstvo produktov na strane=vsetky). Pre porovnanie TME ma na vyber 5/10/20. Nemam rad, ked sa musim preklikavat cez 28 stran, vid operačné zosilňovače smd <http://www.tme.eu/sk/katalog/operacne-zosilnovace-smd_112843/>

2. flashoidny katalog, so zvukovym podfarbenim otacania listov a blikajucim papierovym rozkom

3. papierovy katalog, ktory posielaju zadarmo

Richard Kaliciak