Router

David Kucera david na texcz.cz
Čtvrtek Březen 24 16:10:40 CET 2011

zdravim

nevim co pozadujete od routeru od vykonu az po pouziti, ridit router
muze jak arm 9 tak treba PowerPC P2020 od freescale, cenovy rozdil mezi
nima je cca 90usd

ja osobne bych vam doporucil procesor MPC8377, je spolehlivy z
dostatecnym vykonem obsahuje 2x 1GB ethernet, pci expres a SATA
bohuzel nema radic pameti ECC
http://www.freescale.com/webapp/sps/site/prod_summary.jsp?code=MPC8377E

je s nim i referencni navrh primo na router
zde je mozne najit schema i dalsi veci na postaveni
http://www.freescale.com/webapp/sps/site/application.jsp?code=APLWIRLAN&fasp=1&tab=Documentation_Tab

david