Casopis EEM

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 24 15:04:32 CET 2011

Tosa v inkriminovanom clanku napisal:
> Obvykle pro ladeni velice dobre poslouzi i nekolik LED zapojenych
> na volne vyvody.

Uz chapem, preco ta staz trvala 3 mesiace... :-P

wek

PS. Ta forma je otrasna, do coho rozumiem nielen ten flashoid ale aj to mnozstvo a forma reklamy (vratane reklamy vydavanej za clanky) (parkrat som ten casopis uz videl aj tlaceny a ani tak sa mi nepacil z uvedenych dovodov). Ja viem ze "takto sa to robi"; len hovorim, ze sa mi to nepaci. Je to moj sukromny nazor - a viete ze moje nazory nie su vzdy normalne z mainstreamoveho hladiska - nevnucujem ho.